czwartek, 13 lipca 2017

Oszukana, Charlotte Link

wydawnictwo: Sonia Draga 2017
liczna stron: 552
gatunek: kryminał
moja ocena: 6/10
sposób czytania: ebook Legimi















Nota wydawcy:
Kate Linville, policjantka pracująca w Scotland Yardzie, czuje, że odebrano jej szczęśliwe życie. Ojciec był jedyną osobą, którą ta nieśmiała i samotna kobieta tak naprawdę kochała, więc kiedy zostaje w brutalny sposób zamordowany w swoim domu, Kate traci ostatnie oparcie. Policjantka nie ufa uzależnionemu od alkoholu miejscowemu śledczemu, dlatego postanawia sama rozwiązać zagadkę tajemniczej zbrodni. Z czasem coraz bardziej przekonuje się, że przeszłość ojca była ułudą, a on zupełnie innym człowiekiem niż ten, za którego uważała go przez całe życie…

Moja ocena książki nie może być obiektywna, ponieważ po książki pani Link sięgam w ciemno, wiedząc, że dostarczą mi dobrej rozrywki. Jej kryminały zawsze mają w sobie nieco analizy psychologicznej bohaterów i teraz było tak samo. 
Sama intryga nie była zbyt zagmatwana, już tytuł sugeruje rozwiązanie zagadki, ale sposób docierania do sedna może się podobać. I tak jest zazwyczaj - niby wiadomo, kto zabił, czytelnik myśli, że wie, a potem okazuje się, że wcale nie jest tak prosto, jak się na pozór wydaje.

Mam zamiar odświeżyć sobie "Dom sióstr", od którego zaczynałam znajomość z autorką, a który już mi się zatarł w pamięci. Już się nie mogę doczekać, to była jej najlepsza książka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

inni czytali